27 de gener del 2014

4

Impossible

Avui una cançó d'en James Arthur, músic i cantant anglès.

 

Aquesta cançó és ....



La lletra de la cançó, "Impossible" :

Recordo que fa anys
Algú em va dir que hauria de prendre
Precaucions quan es tractes de l'amor
Ho vaig fer , ho vaig fer

I tu eres fort i jo no
La meva il·lusió , el meu error
Vaig ser descuidat , ho vaig oblidar
ho vaig fer

I ara quan tot està fet
No hi ha res a dir
T'has anat i sense esforç
has guanyat
Pots seguir endavant, digues-lis

Digues tot el que sé ara
Cridau des de les teulades
Escriu en la línia del cel
Tot el que vam tenir s'ha anat ara

Digues-lis que era feliç
I el meu cor està trencat
Totes les meves cicatrius estan obertes
Digues el que jo esperava que fos
Impossible , impossible
Impossible , impossible

El desamor és difícil
Enamorar-se de la traïció és pitjor
Confiança trencada i cors trencats
Ho sé , ho sé

Pensant que tot el que necessites està allà
Construint fe en l'amor i en les paraules
Promeses buides es desgastaran
Ho sé , ho sé

I ara quan tot s'ha anat
No hi ha res a dir
I si has acabat amb avergonyir
Per tu compte pots seguir endavant, digues-lis

Digues tot el que sé ara
Cridau des de les teulades
Escriu en la línia del cel
Tot el que vam tenir s'ha anat ara

Digues-lis que era feliç
I el meu cor està trencat
Totes les meves cicatrius estan obertes
Digues el que jo esperava que fos
Impossible , impossible
Impossible , impossible
Impossible , impossible
Impossible , impossible !
Ooh impossible ( Sí, sí )

Recordo que fa anys
Algú em va dir que hauria de prendre
Precaució quan es tracta de l'amor
ho vaig fer

Digues tot el que sé ara
Cridau des de les teulades
Escriu en la línia del cel
Tot el que vam tenir s'ha anat ara

Digues-lis que era feliç
I el meu cor està trencat
Totes les meves cicatrius estan obertes
Digues el que jo esperava que fos
Impossible , impossible
Impossible , impossible
Impossible , impossible
Impossible , impossible

Recordo que fa anys
Algú em va dir que hauria de prendre
Precaució quan es tracta de l'amor
Ho vaig fer ...

4 comentaris:

  1. Crec que ja había sentit alguna cosa d'aquest cantant.
    Es una canço preciosa, la musica i també la lletra
    M'agradat molt

    ResponElimina
  2. La veritat és que m'agrada molt aquesta cançó, i la lletra també està molt bé...

    ResponElimina
  3. no és per res, però diria que és una versió. Molt ben cantada i preciosa la cançó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si t'agrada encara que sigui una versió, dons millor que millor.

      Elimina

Escriu el teu comentari